vrijdag 2 oktober 2015

TBR - oktober!

Vorige maand beviel het me erg goed om een vooraf vastgestelde TBR te hebben, daarom doe ik het voor oktober nog een keer!

 
In oktober vindt de Grisha read-a-long van Blossom Books plaats en daar doe ik aan mee. Voor deze read-a-long lees ik Schim en schaduw, Dreiging en duisternis, Val en verlossing en de korte verhalen De heks van Duva, De coupeuse en de koningin, De te slimme vos en Kleine dolk, allemaal van Leigh Bardugo.
 
Naast deze boeken wil ik beginnen met het herlezen van de Harry Potter serie en daarvoor lees ik deze maand Harry Potter en de steen der wijzen. Ook De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine, geschreven door Ransom Riggs, zal ik lezen. Als allerlaatste ligt Kind van het oerwoud van Marina Chapman op stapel. Deze zal ik meenemen op mijn weekendje naar Londen. Ideaal, omdat hij lekker weinig ruimte inneemt!

Welke van deze boeken is jouw favoriet?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten