maandag 19 oktober 2015

Isla and the happily ever after - Stephanie Perkins

Titel: Isla and the happily ever after
Auteur: Stephanie Perkins
Originele titel: -
Jaar van eerste uitgave: 2014
Gelezen versie: Engels (ook verkrijgbaar in het Nederlands)
Gelezen uitgave van: Usborne Publishing Ltd.
Aantal pagina's: 375

Hopeless romantic Isla has had a crush on brooding artist Josh since their first year at the School of America in Paris. And, after a chance encounter in Manhattan over the summer break, romance might be closer than Isla imagined. But as they begin their senior year back in France, Isla and Josh are forced to face uncertainty about their futures, and the very real possibility of being apart.

Wauw, wat een geweldige afsluiter! Stephanie Perkins maakt echt het cirkeltje rond in dit derde boek; Anna, Étienne, Lola, Cricket en andere personages uit de vorige twee boeken komen hier weer terug.

Ik kan me heel erg identificeren met Isla, waardoor ik extra heb genoten van dit boek. Ik vind het leuk dat Josh, die in Anna and the French kiss ook al een rol speelde, terugkomt en een hoofdpersonage is in Isla and the happily ever after.

Hoewel ik alle drie de boeken achter elkaar heb gelezen, heeft ook dit deel mij weer weten te verrassen. Het romantische verhaal verloopt heel anders dan de vorige twee, leuk! Dit laatste boek is echt mijn favoriet.

Mocht je de Anna and the French kiss 'serie' nog niet hebben gelezen, dan raad ik je zeker aan dit te doen!

Rating: 5/5

3 opmerkingen:

  1. Heyhoi! ik las dat dit boek in het nederlands te verkrijgen is, alleen ik kan het nergens vinden? zou je misschien een link willen sturen van waar ik hem kan kopen? ik zoek hem al heel lang!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Al gevonden? Ik zoe me namelijk rot naar de nederlandse versie.

      Verwijderen
  2. Hooi, ik zit met het zelfde verhaal en ben erg benieuwd en nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen