donderdag 1 oktober 2015

September book haul!

Deze maand had ik vakantie en ging ik naar Brighton. Ik beloofde mezelf dat ik daar wat boeken mocht kopen die ik al een tijd wilde. Daarnaast heb ik ook nog 'een paar' andere boeken gekocht... Ahum, tja... In mijn voordeel moet ik zeggen dat ik in september meer heb gelezen dan gekocht, dus dan is het goed, toch?


Ik heb vier e-books gedownload, waarvan je er hier drie ziet. Het zijn De heks van Duva, De te slimme vos, Kleine dolk en De coupeuse en de koningin, allemaal van Leigh Bardugo. Deze downloadde ik voor de Grisha read-a-long van Blossom Books die plaatsvindt in oktober. Onder mijn telefoon zie je Me and Earl and the dying girl van Jesse Andrews. Daaronder liggen Amy & Roger's epic detour van Morgan Matson, Landline van Rainbow Rowell en Every day van David Levithan. Deze vier boeken kocht ik op vakantie in Brighton. Voor de read-a-long van Blossom Books kocht ik ook Schim en schaduw, Dreiging en duisternis, en Val en Verlossing van Leigh Bardugo, waarmee ik alle boeken in huis heb om mee te kunnen doen :) Onder de Grisha-trilogie ligt De prins & de lijfwacht van Kiera Cass. Dit zijn korte verhalen die horen bij de De selectie-serie. Daaronder ligt het Libelle Bookazine van deze maand: Kind van het oerwoud van Marina Chapman. Ik ben erg benieuwd naar dit boek! Helemaal onderop ligt Omhulde stad van Ransom Riggs, het vervolg op De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine.
 
Welke van bovenstaande boeken is jouw favoriet?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten