zaterdag 31 oktober 2015

Monthly favourites: oktober!

Oktober was een beetje een dubbele maand: ik zit ziek thuis omdat ik rust nodig heb, maar tegelijkertijd heb ik ook ein-de-lijk de beste band ooit live gezien! Tijd voor mijn favorieten van deze maand.

YouTubevideo
Fightstar | Sink with the Snakes | Behind The Devil's Back - van het officiële YouTubekanaal van Fightstar. Een topnummer en tja... Dat leren jasje :')
 
Boek
Ransom Riggs - De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine.
 
Lied
Fightstar - Overdrive, van het officiële YouTubekanaal van Fightstar. Mijn favorieten wisselen nogal deze maand, omdat ik eigenlijk het hele nieuwe album van Fightstar (Behind the devil's back) als favoriet zie. Maar dit is er zeker één van!
 
 Film
Ik heb deze maand geen enkele film gekeken, oeps!
 
 Quote
Volhouden dus :)
 
Foto/afbeelding
Op 17 oktober was dan eindelijk het langverwachte Fightstarconcert. En ik had geluk: ik heb eindelijk ook Charlies oudste broer Will gezien! Op de foto: Will Simpson (links) en Charlie Simpson (rechts).
 
Twitteraccount
YALfestNL, omdat ze zulke geweldige auteurs hebben weten te strikken voor hun evenement en ze de meeste deze maand bekend hebben gemaakt.
 
Sorry voor de Fightstar overload, maar ik kan er weinig anders van maken ;) Wat waren jouw favorieten deze maand?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten