dinsdag 1 december 2015

NaNoWriMo2015 - wrap-up!


Het is 1 december en dat betekent dat NaNoWriMo2015 officieel ten einde is gekomen! Wat een rollercoaster-maand was dit zeg. Ik had niet verwacht dat ik het zo ontzettend leuk zou vinden en dat ik het ook nog eens voor elkaar zou krijgen om inderdaad dat doel van 50.000 woorden te halen. Want ik mag mezelf een heuse NaNoWinner noemen, ja ja!

Hoewel ik met wat ups en downs te maken had, zijn vooral de afgelopen dagen heel slecht geweest. Nadat ik over die magische grens van 50.000 woorden heen ging, heb ik nauwelijks nog geschreven - alleen gisteren heb ik nog woorden toegevoegd aan mijn verhaal.

Mijn 'boek' heeft nog steeds geen titel en het is ook bij lange na nog niet af; de belangrijkste gebeurtenissen heb ik zelfs nog niet eens geschreven! Ik moet dus zeker nog verder, maar ik denk dat ik eerst een pauze van het schrijven nodig heb, haha.

Even wat cijfers!

- Van de 30 dagen heb ik 17 dagen meer woorden geschreven dan mijn vooraf gestelde doel.
- Op mijn beste dag (zaterdag 7 november, a.k.a. Double-Up Day) schreef ik in totaal 5.125 woorden.
- Op mijn slechtste dagen (vrijdag 27 november t/m zondag 29 november) schreef ik helemaal niets.
- Op donderdag 26 november haalde ik het doel van 50.000 woorden.
- In totaal heb ik tijdens NaNoWriMo2015 51.317 woorden geschreven en daar ben ik heel trots op!

Dit was de eerste keer dat ik meedeed met NaNoWriMo en ik heb er echt heel erg van genoten. Het was superleuk om via Twitter te zien hoe het anderen verging en om elkaar op te peppen om nog even door te gaan. Het kostte ook erg veel energie, maar ik kan nu wel zeggen dat ik ein-de-lijk eens verder ben gekomen met een verhaal dan alleen het bedenken van wat personages :')

Heb jij ook meegedaan aan NaNoWriMo2015?
 

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten