woensdag 23 december 2015

CramAThon wrap-up!

Doordat ik er ontzettend lang naar heb uitgekeken (je bent een book nerd of je bent het niet ;)) kan ik niet geloven dat het nu alweer voorbij is: de driedaagse CramAThon is voorbij gevlogen!

Van 19 tot en met 21 december vond de readathon plaats en hoewel ik absoluut geen lege planning had, heb ik toch meer kunnen lezen dan ik had gedacht. Op mijn TBR-stapel had ik vijf boeken liggen, maar wonder boven wonder las ik op de laatste dag iets voor middernacht nog een boek uit, waardoor mijn wrap-up stapel uit zes boeken bestaat :)


Zelf vind ik het best een mooie stapel, zeker als je meerekent dat ik de eerste dag vooral bezig was in het huishouden omdat ik 's avonds mijn huis vol visite had zitten. Bovendien was de laatste dag van de CramAThon gewoon een werkdag, waardoor ik alleen 's avonds kon lezen (en tijdens de treinreis naar en van het werk).

Op de eerste dag las ik Jip en Janneke 4 en 5 van Annie M.G. Schmidt, in totaal 317 bladzijden.
Op de tweede dag las ik De prins & De lijfwacht van Kiera Cass, The night is darkening round me van Emily Brontë en It was snowing butterflies van Charles Darwin, in totaal 281 bladzijden.
Op de derde dag en laatste dag las ik De prinses van Kiera Cass, in totaal 284 bladzijden.
Dat brengt mij CramAThon totaal op 882 bladzijden en dat is meer dan ik had durven dromen.

Het is tijd om de challenges erbij te pakken!

1. Lees een luisterboek of e-book.
Dit heb ik niet gedaan, aangezien ik geen van beide had.

2. Lees een boek waar meerdere boeken in zitten (zoals een omnibus).
De prins & De lijfwacht van Kiera Cass zijn twee korte verhalen die horen bij de De selectie serie en ik vind dat het boek telt voor deze challenge :)

3. Lees een serie uit/lees het laatste boek in een serie.
Hiervoor heb ik drie boeken. Allereerst las ik de twee laatste boekjes in de Jip & Janneke reeks van Annie M.G. Schmidt. En hoewel De prinses van Kiera Cass nog niet het laatste deel is in de serie, is het wel het laatste boek dat tot nu toe is uitgegeven.

4. Lees een boek met minder dan 200 pagina's.
Behalve De prinses van Kiera Cass komen alle boeken hiervoor in aanmerking.

5. Lees een boek dat je hebt ge-DNF'd (did not finish).
Ik heb één boek in mijn kast staan dat ik heb ge-DNF'd en die staat op mijn TBR voor volgend jaar. Deze challenge heb ik dus niet gehaald.

6. Lees een graphic novel serie (of zo veel graphic novels als je kunt lezen).
Ik had geen ongelezen graphic novels meer in mijn kast staan, dus ook deze challenge heb ik niet gehaald.

7. Lees in totaal vijf boeken.
Ha, ik heb er zelfs zes gelezen!

In totaal heb ik dus vier challenges gehaald door zes boeken met in totaal 882 bladzijden te lezen. Ik ben tevreden! In de Books read by me van december vertel ik wat ik van de gelezen boeken vind, dus stay tuned :)

Heb jij ook meegedaan met de CramAThon?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten