donderdag 3 december 2015

TBR - december!

NaNoWriMo is voorbij en dat betekent dat ik weer meer tijd over heb om te lezen, jeej! Vandaag laat ik jullie mijn leesplannen voor deze maand zien.

 
In de afgelopen twee maanden ben ik begonnen met het herlezen van de Harry Potter serie. De eerste vijf boeken heb ik inmiddels gelezen en dus is het deze maand tijd om de serie af te ronden. Ik ben van plan om Harry Potter en de halfbloed prins en Harry Potter en de relieken van de dood te lezen. Daarnaast wil ik eindelijk eens de boeken lezen die J.K. Rowling daarnaast heeft geschreven die bij de serie horen: Quidditch through the ages, Fantastic beasts & where to find them en The tales of Beedle the Bard. Naar deze drie ben ik erg benieuwd!
Als laatste wil ik graag Ik geef je de zon van Jandy Nelson lezen. Dit boek heb ik al een hele tijd liggen en nu ben ik er eindelijk aan toe!
 
Voor nu heb ik dus zes boeken op mijn TBR-stapel van deze maand liggen, maar ik weet dat er nog een read-a-thon aankomt waar ik aan mee wil doen. Zodra ik er meer over weet, post ik uiteraard ook mijn TBR daarvoor :)
 

Wat ga jij lezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten