vrijdag 4 december 2015

November book haul!

Op het moment koop ik bewust zo min mogelijk boeken, omdat ik voor iets anders aan het sparen ben. Toch heb ik in november maar liefst zes boeken aan mijn collectie toegevoegd, maar in totaal kostte het me maar € 20,--!


Allereerst kreeg ik mijn laatste Libelle Bookazine binnen, namelijk Veilige haven van Nicholas Sparks. Helaas had ik ook dit boek al, dus heb ik mijn Bookazine opnieuw aan een vriendin gegeven. Van de vijf Bookazines die ik met mijn Bladcadeau kreeg, heb ik er dus maar drie gehouden. Toch blijf ik het een leuk concept vinden!


Dan deze stapel. Bij mij in de stad vond ik een winkel waar deze boeken lagen, tweedehands en in best goede conditie (lees: duidelijk gelezen, maar toch nog heel netjes!). Het zijn vijf van de zes delen van de De geheimen van de onsterfelijke Nicolas Flamel serie, geschreven door Michael Scott. Ik was al erg benieuwd naar deze serie - toegegeven, vooral door Harry Potter en de steen der wijzen, al heeft die er weinig mee te maken - en toen ik deze vijf delen voor slechts € 20,-- zag, kon ik ze natuurlijk niet laten liggen! Ik heb nu De alchemist (#1), De tovenares (#3), De necromancer (#4), De warlock (#5) en De zieneres (#6), dus ik mis alleen De magiĆ«r (#2) nog. Nu maar hopen dat ik de serie ook echt leuk vind!

Wat was jouw 'buit' in november?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten