maandag 30 november 2015

Monthly favourites: november!

Ik ben me ervan bewust dat ik dit zo'n beetje iedere maand zeg, maar ik kan nou eenmaal niet geloven hoe snel dit jaar voorbij vliegt! Het is inmiddels de laatste dag van november en dat betekent dat het de hoogste tijd is om mijn favorieten van deze maand met jullie te delen.

YouTubevideo
Q&A with Rainbow Rowell - van het officiële YouTubekanaal van Jesse The Reader. Een van mijn favoriete BookTubers interviewt een van mijn favoriete auteurs. En Rainbow Rowell is niet alleen een goede schrijfster; ze blijkt ook nog eens heel grappig te zijn!
 
Boek
J.K. Rowling - Harry Potter en de orde van de feniks.
 
Lied
CHVRCHES - The mother we share, van het officiële YouTubekanaal van CHVRCHES VEVO. Dit nummer staat in de playlist die ik tijdens NaNoWriMo heb gebruikt en ik ben er verliefd op!
 
 Film
Ik besef me dat ik deze maand alweer geen enkele film heb gekeken... Waar gaat het heen met mij :')
 
 Quote
Dit plaatje kreeg ik van een collega, superlief!
 
Foto/afbeelding
Mijn favoriete band uit mijn tienerjaren is weer bij elkaar! Nu vind ik alle muziek die Charlie Simpson maakt goed, maar het is wel erg leuk dat ik Busted (van Year 3000, weet je nog?) toch nog live kan zien na al die jaren :)
 
Twitteraccount
Ja, die van Busted dus hè ;)
 
Wat zijn jouw favorieten van deze maand? En heb jij toevallig ook lopen fangirlen over Busted?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten