woensdag 25 november 2015

Leuk - bookmark calendar!

Een tijdje terug struinde ik weer eens door de Bruna in mijn middagpauze - want wat is een betere tijdsbesteding dan door een boekenwinkel lopen? - en in plaats van dat ik naar huis ging met een boek (of een hele stapel boeken, zoals ook wel eens gebeurt), vond ik dit!
Het is - zoals de naam al zegt - een kalender met boekenleggers. Omdat dit er ook nog eens eentje van Londen is, was ik natuurlijk meteen verkocht!
 
Als je de kalender openslaat, zie je bovenaan iedere 'pagina' de data en onder een scheurrandje zit de boekenlegger van die maand. Dit zijn dus in totaal twaalf boekenleggers die stuk voor stuk even leuk zijn! Ik heb me echt moeten inhouden om de boekenleggers er niet allemaal tegelijk uit te scheuren en ik hoop dat ik dat nog even volhoud ;)
Naast deze Londen-versie hadden ze er nog veel meer, dus als je niet zo'n anglofiel bent als ik dan hebben ze alsnog keuze te over! De bookmark calendar 2016 kost € 4,95 en is in ieder geval verkrijgbaar bij de Bruna.

Ben jij ook gek op boekenleggers of gebruik je liever een post-it/snoeppapiertje/treinkaartje in je boek?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten