zondag 1 november 2015

Oktober book haul!

Er is weer een maand voorbij, dus is het de hoogste tijd om te laten zien welke boeken ik heb gekocht.


Woohoo, wat ben ik blij met deze 'stapel'! Dat klinkt sarcastisch, maar dat is absoluut niet het geval. Ik wilde deze maand geen boeken kopen, omdat ik een nieuw enóóóóóórm spaardoel voor ogen heb en ik eigenlijk wel genoeg (lees: meer dan zat) boeken heb om te lezen. Omdat ik via Bladcadeau een tijdelijk abonnement op Libelle Bookazine heb, kwam Verloren vrouw van Gillian Flynn wel binnen. Dat boek heb ik al, dus deze geef ik aan een vriendin die het nog niet heeft gelezen.

Ik heb dus helemaal geen boeken toegevoegd aan mijn TBR-stapel en daar ben ik best een beetje trots op :) Ik zal niet helemaal stoppen met boeken kopen, maar deze maand moest het echt even. Ik had namelijk ook nog een weekendje Londen op het programma staan en daar dacht ik ook wel flink wat geld te spenderen. Maar dat viel ontzettend mee!

Welke boeken kocht jij deze maand?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten