zaterdag 28 november 2015

NaNoWriMo2015 - update 4


Jeetje, wat vliegt deze maand voorbij! Inmiddels zit het grootste deel van NaNoWriMo2015 erop en zou je bezig moeten zijn met de afronding, WÁÁÁT?


Ook deze week heb ik vooral gebruik gemaakt van de playlist die ik vorige week aan jullie liet zien. Verder heb ik mezelf deze week geen druk opgelegd om het door mijzelf vooraf geplande aantal woorden per dag te schrijven, omdat ik al zover voorliep dat het niet nodig was. Daarom zul je zien dat ik veel minder woorden heb geschreven dan in de andere weken en zelfs geen enkele keer mijn doel heb gehaald. Gisteren en vandaag heb ik zelfs helemaal niet geschreven, want tja, life happened... Toch ben ik erg tevreden!

Dit is de voortgang in deze vierde week:

Zondag 22 november:
Gepland aantal woorden: 2.000
Werkelijk aantal woorden: 763
Gepland totaal aantal woorden: 36.860
Werkelijk totaal aantal woorden: 46.779

Maandag 23 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 1.207
Gepland totaal aantal woorden: 38.384
Werkelijk totaal aantal woorden: 47.986

Dinsdag 24 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 1.048
Gepland totaal aantal woorden: 39.908
Werkelijk totaal aantal woorden: 49.034

Woensdag 25 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 538
Gepland totaal aantal woorden: 41.432
Werkelijk totaal aantal woorden: 49.572

Donderdag 26 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 1.181
Gepland totaal aantal woorden: 42.956
Werkelijk totaal aantal woorden: 50.753

Vrijdag 27 november:
Gepland aantal woorden: 1.524
Werkelijk aantal woorden: 0
Gepland totaal aantal woorden: 44.480
Werkelijk totaal aantal woorden: 50.753

Zaterdag 28 november:
Gepland aantal woorden: 2.000
Werkelijk aantal woorden: 0
Gepland totaal aantal woorden: 46.480
Werkelijk totaal aantal woorden: 50.753

Jahaa, ik heb op donderdag al de 50.000 woorden gehaald! Ik mag mezelf nu dus officieel een NaNoWinner noemen :) Toen ik begon met NaNoWriMo dacht ik echt niet dat ik dat zou halen in dertig dagen, laat staan dat ik het doel eerder zou bereiken dan aan het eind van de maand.


Ik blijf nog wel doorschrijven, want mijn verhaal ik nog niet af. Ik krijg het ook niet af voor het eind van november, maar ik hoop dat ik gemotiveerd genoeg ben om het wel binnen afzienbare tijd af te maken. Al zal ik er niet meer zo veel tijd aan besteden als deze maand ;)

Dinsdag zal ik nog een post wijden aan hoe het hele NaNoWriMo avontuur is gegaan. Als je wilt kijken hoe het tussendoor gaat, volg me dan op Twitter!

Voor meer informatie over NaNoWriMo kun je kijken op de website.

Denk jij dat je het gaat halen, die 50.000 woorden op 30 november? Of ben je er al lang overheen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten