donderdag 31 december 2015

Monthly favourites: december!

Ik weet niet hoe het kan, maar morgen is het al 2016! Vandaag deel ik mijn favorieten van de laatste maand van 2015 met jullie.

YouTubevideo
 Helaas kan ik de video van deze maand niet invoegen, dus hier is de link!
 
Boek
Jandy Nelson - Ik geef je de zon.
 
Lied
Simple Plan - Lucky One (Official Audio), van het officiƫle YouTubekanaal van Simple Plan. Dit is zo'n beetje mijn lijflied geworden ;)
 
 Film
Op Eerste Kerstdag ging ik naar de bioscoop om Mockingjay part 2 te kijken. Echt een goede verfilming!
 
 Quote
Iemand die ik volg op Instagram postte deze quote en ik vind hem erg mooi!
 
Foto/afbeelding
Omdat mijn jaar niet leuk was en ik Eerste Kerstdag alleen ben, hebben mijn collega's mij een cadeautje gegeven. Hoe lief is dat?
 
Twitteraccount
Het Twitteraccount van de CramAThon is toch wel mijn favoriet geweest deze maand :)
 
Wat zijn jouw favorieten van december?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten