maandag 31 augustus 2015

Monthly favourites: augustus!

De zomer hebben we jammer genoeg al grotendeels achter de rug - sad face - maar het voordeel daarvan - voor mij althans ;) - is dat ik eindelijk vakantie heb! Maar goed, daar gaat het nu even niet om. Het is tijd om mijn favorieten van augustus met jullie te delen.

YouTubevideo
My message to the haters: it's OK NOT to be perfect - van het officiële YouTubekanaal van TalkBeckyTalk. Hoe stoer is dit?!
 
Boek
 
Jane Austen - Pride and prejudice.
 
 
 Film
Insurgent! Ik had hem nog niet in de bioscoop gezien, dus nu hij op dvd uit is heb ik hem natuurlijk meteen gekeken.
 
 Quote
Tja, wat kan ik er verder over zeggen? ;)
 
Foto/afbeelding
Op 26 augustus zag ik Simple Plan in Paradiso en wat was dat gaaf! Ik heb me gedragen als een echte puber en lekker meegezongen en -gesprongen. Leuk!
 
Twitteraccount

Blossom Books, omdat ze leuke tweets versturen en me e-norrrrrm nieuwsgierig weten te maken met dit soort aankondigingen!
 
Wat waren jouw favorieten in augustus?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten