woensdag 12 augustus 2015

The book colour tag - grijs

Het is tijd voor een nieuwe Book colour tag. Vandaag laat ik jullie mijn - bescheiden maar toch leuke - verzameling grijze exemplaren zien!


Bovenop ligt Harry Potter en de steen der wijzen van J.K. Rowling. Ik heb dit boek gelezen toen ik een jaar of elf was en ik wil de serie graag opnieuw lezen! De zomer hou je ook niet tegen van Dimitri Verhulst was het Boekenweekgeschenk van 2015. Ik las het in mei en ik gaf het 3/5 sterren. Jodi Picoults Het verdwenen meisje was het eerste boek dat ik van deze schrijfster las en ik vind haar heel goed. Vergelding van Jilliane Hoffman is een erg spannend en luguber boek. Onderop ligt Londen van Edward Rutherfurd, het enige ongelezen boek op deze stapel. Als echte anglofiel móést ik dit boek hebben en ik hoop dat ik er gauw aan toe kom!
 
Welke grijze boeken heb jij?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten