dinsdag 4 augustus 2015

Monthly favourites: juli!

Jeetje, wat gaat de tijd toch snel. Het is inmiddels augustus en dat betekent dat het de hoogste tijd is om mijn favorieten van juli met jullie te delen!

YouTubevideo
#CramAThon TBR! - van het officiële YouTubekanaal van Whitty Novels. Ik deed zelf ook mee aan de CramAThon en daarnaast heb ik volgens mij zo'n beetje alle video's van Whitney gekeken die ze ooit heeft gemaakt... Ja, creepy, ik weet het.
 
Boek
Martin Pistorius - Ghost boy.
 
Lied
Fightstar - Animal, van het officiële YouTubekanaal van Fightstar. Na 5 jaar komt mijn favoriete band ein-de-lijk met een nieuw album en dit eerste nummer klinkt geweldig!
 
 Film
Paper towns, de verfilming van John Greens boek. Ik vind hem goed gelukt!
 
 Quote
De supermooie openingszin van Paper towns.
 
Foto/afbeelding
Mijn favoriete foto van juli kan ik vanwege privacy niet laten zien, maar deze afbeelding is een heel goede tweede! Dit is het cd-hoesje van The Script - No sound without silence - en het viel me afgelopen week pas op hoe mooi het eigenlijk is.
 
Twitteraccount
Fightstar, mijn favoriete band! In juli kondigden ze hun nieuwe album (Behind the devil's back) aan èn een tour èn brachten ze een nieuw nummer uit (zie video van Animal hierboven).
 
Wat waren jouw favorieten in juli?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten