zaterdag 1 augustus 2015

Juli book haul!

Pfff, het gaat lekker met die book buying bans van mij... De maand juli is voorbij en ik heb weer een hele grote stapel boeken aan mijn collectie toegevoegd!


Zo, dat zijn er weer een heleboel, maar ik ben met alle boeken erg blij en ik heb over alle exemplaren goed nagedacht :) Ik zal er wat verder op inzoomen.
 

Bovenop liggen twee boeken die ik van mijn moeder kreeg. Alles te verliezen van Esther Verhoef had zij dubbel en het tweede boek - Mariken van Nieumeghen (auteur onbekend) - wilde zij niet meer.
 
 
Daaronder liggen drie van de Penguin Little Black Classics, alle drie de nummers die ik wel graag wilde! Het zijn The great Winglebury duel, The night is darkening round me en It was snowing butterflies. Ik ben er erg benieuwd naar. Tot mijn grote vreugde vond ik ook Jane Austens Pride and prejudice in deze supermooie uitvoering. De cover zal binnenkort te zien zijn in een nieuwe Mooie covers post. Dan zie je een prachtig oud boek: Black's guide books for tourists - Dorset, Devon and Cornwall.
 


Het is het duurste boek wat ik ooit heb gekocht - afgezien van studieboeken - maar ik heb er geen seconde spijt van gehad! Onderop ligt Hold me closer - the Tiny Cooper story van David Levithan. Dit is de musical van mijn favoriete personage uit Will Grayson, Will Grayson van John Green en David Levithan! Toen ik hoorde dat er een companion novel was over/van Tiny Cooper, moest ik hem gewoon hebben.


Ik deed mee aan de CramAThon en een van de challenges hiervoor was: lees een graphic novel. Die had ik niet, maar door BookTube heb ik er wel veel van gehoord. Daarom kocht ik The faust act (The wicked + the divine #1), al was dat pas na de CramAThon. Daaronder liggen de boeken van Tahereh Mafi: Vrees me, Breek me, Vertrouw me en de novelles die erbij horen, Verwoest me en Versplinter me. Dit is de favoriete serie van Whitney van WhittyNovels. Ik zag de boeken voor weinig geld en kon ze daarom niet laten staan. Helemaal onderop ligt mijn eerste Libelle Bookazine, waarop ik via Bladcadeau een tijdelijk abonnement heb. Dit Bookazine bevat Gestrand van Tracey Garvis Graves. Ik heb nog niet van dit boek en ook niet van deze schrijfster gehoord, dus ik laat me verrassen :)

In totaal kocht en kreeg ik deze maand dus veertien boeken. Wat was jouw 'buit'?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten