zondag 17 mei 2015

Van ups & downs naar recensies!

Zoals je vorige week misschien wel hebt gemerkt, heb ik geen Ups & downs online gezet. De eerste Ups & downs kwam ruim tien maanden geleden online en ik heb het gevoel dat het tijd is voor iets nieuws. De laatste tijd had ik vaak alleen ups - of heel weinig downs - dus het idee was ook een beetje weg. Daarom heb ik besloten te stoppen met de Ups & downs rubriek.


Wees niet bevreesd: dit betekent niet dat ik minder posts per week zal plaatsen! Vanaf vandaag zal ik recensies plaatsen van de boeken die ik heb gelezen. Zo krijgen jullie een wat uitgebreider beeld van wat ik van een boek vind dan ik in mijn maandelijkse Books read by me laat zien. Ik vind het ontzettend leuk om boeken te reviewen en zelf lees ik ook graag recensies van anderen. Omdat ik me op 't Theehoekje nòg meer op boeken wil richten, kunnen recensies natuurlijk ook niet ontbreken.

Vanavond komt de eerste recensie online, dus stay tuned!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten