dinsdag 5 mei 2015

Monthly favourites: april!

Het is weer tijd voor mijn monthly favourites, deze keer van april. Als vernieuwing heb ik een aantal onderdelen van deze maandelijkse rubriek vervangen. Dus kijk gauw verder!

YouTubevideo
Paper towns - official trailer, van het officiƫle YouTubekanaal van 20th Century FOX. Nadat ik het boek uitlas, moest ik natuurlijk de trailer zien!
 
Boek
 Rainbow Rowell - Eleanor & Park. Ik ben verliefd geworden op beide hoofdpersonen!
 
Lied
Jeroen van Koningsbrugge - Wit licht, live bij The Passion. Kippenvel!
 
 Film
Eat, pray, love. Het was de enige film die ik deze maand zag en ik vond hem echt veel minder dan het boek.
 
 Quote
Deze quote van schrijver Roald Dahl vertelt dat uiterlijk niet hetgene is wat een mens mooi maakt.
 
Foto/afbeelding
Hoe gaaf is deze taart? Ik kwam de foto tegen op Twitter.
 
Twitteraccount
Books that matter zet altijd heel mooie quotes, foto's en afbeeldingen over - je raad het al - boeken online.
 
Hoe vind je deze nieuwe monthly favourites?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten