maandag 4 mei 2015

Ups & downs 35

Een dagje later dan ik had gewild, maar hierbij toch nog mijn ups & downs van de afgelopen week!

+ Koningsdag was erg gezellig; mijn beste vriendin en ik hebben heerlijk gegeten en heel lang gekletst.
+ Het was superdruk op het werk, waardoor de dagen voorbij vlogen.
+ Ik heb een ontzettend goed gesprek gehad met mijn zus, het eerste sinds jaren. Extra leuk: zij belde mij!
+ Zaterdagavond keek ik samen met mijn vader en stiefmoeder opnieuw Divergent.
+ Gisteren vond de door mij georganiseerde familiedag plaats en het viel goed in de smaak! Het quad rijden was volgens mij favoriet :)
+ Er waren drie dagen met heel slecht weer voorspeld (maandag, donderdag en zondag), maar het viel ontzettend mee.

- In het gesprek met mijn zus hoorde ik ook iets heel naars.
- Het tegenvallende herstel van de operatie in september zorgt ervoor dat ik inmiddels gefrustreerd raak.
- Mijn fysiotherapeut heeft gezegd dat ik sommige dingen misschien nooit (meer) zal kunnen n.a.v. de operatie.


Hoewel het misschien weinig ups lijken, was dit echt een topweek! Vooral de familiedag was echt geweldig :)

Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten