zondag 10 mei 2015

Blossom Books read-a-thon!

Dit weekend vond de read-a-thon van Blossom Books plaats. Hij begon op donderdagavond om 20.00 uur en eindigde vanavond om 20.00 uur. Ik besloot héél last minute deel te nemen aan de read-a-thon, want het leek me ontzettend leuk om daar eens aan mee te doen!


Ondanks dat ik niet veel tijd had en het voor mij niet het meest ideale weekend was, had ik er zin in om samen met een hele hoop andere booklovers zo veel mogelijk te lezen. Donderdagavond las ik Haar dag van Gayle Forman uit en ik was van plan om de resterende dagen van de read-a-thon te gebruiken om Girl online van Zoe Sugg en Allegiant van Veronica Roth te verslinden.

Hoewel ik Girl online uit mijn TBR jar viste, begon ik in Allegiant (gewoon omdat ik dat wilde :)) en ik ben aan het boek van Zoe Sugg niet meer toegekomen. Vrijdag moest ik gewoon werken en 's avonds ging ik uit eten en naar de bioscoop met mijn beste vriendin, dus toen had ik - afgezien van tijdens mijn treinreis - geen tijd om te lezen. Zaterdag helaas ook niet, omdat ik toen jarig was en ik het eerste gedeelte van de dag bezig was met schoonmaken en opruimen en later visite kreeg.


Vanochtend was het dan zover: ik kon ein-de-lijk verder lezen in Allegiant en me gedragen als een echte deelnemer aan de read-a-thon. Ik heb al wel vaker gezegd dat ik een enorm trage lezer ben, dus het was nog best een uitdaging om de resterende 486 bladzijden van dit derde deel in de Divergent-serie uit te lezen. Maar het is me gelukt!

Ik begon om 09.30 uur en ik heb bijna non-stop doorgelezen tot bijna 19.45 uur en ik heb eigenlijk de hele dag gesprint. De sprint om 14.00 uur vanmiddag heb ik ook echt gemeten en ik las 48 bladzijden in 45 minuten, da's echt snel (voor mij)! Zeker als je je bedenkt dat ik vorig jaar ongeveer 30 pagina's in een uur las... ;)

Ik kan niet wachten tot ik kan deelnemen aan de volgende read-a-thon - en dan ook echt alle dagen - want dit was superleuk!

Deed jij ook mee aan de read-a-thon van Blossom Books? Wat was jouw 'score'?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten