maandag 29 februari 2016

Monthly favourites - februari!

Wat was februari een fijne maand! Ik maakte belangrijke keuzes die heel goed voelen, ik ben weer bijna volledig aan het werk en ook op boek- en muziekgebied heb ik niks te klagen. Eens kijken wat mijn favorieten van deze maand zijn :)

YouTubevideo
 Once Upon A Dead Man - The Canopy (Teaser), van het officiële YouTubekanaal van Once Upon A Dead Man. Deze band is al een aantal jaren geleden aangekondigd en nu is er eindelijk muziek! Deze video maakte mij extreem blij.
 
Boek
Becky Albertalli - Simon vs. de verwachtingen van de rest van de wereld.
 
Lied
Ook deze maand lukt het niet om de officiële video te uploaden, dus opnieuw een linkje. Geloof me, het is het meer dan waard om erop te klikken :)
 
 Film
Deze maand las ik Verstand en gevoel, dus natuurlijk moest ik ook de verfilming - Sense and sensibility - kijken!
 
 Quote
Zo, zo waar... Tijd om daarmee te stoppen en nu te leven!
 
Foto/afbeelding
Niet echt een foto, maar een printscreen die ik maakte van mijn bestelling. Ik ga in mei niet naar 1, maar naar 2 concerten! Die beslissing hangt samen met de quote hierboven :)
 
Twitteraccount
Tja, dat kan er deze maand dan maar eentje zijn hè? Once Upon A Dead Man natuurlijk!
 
Wat waren jouw favorieten van afgelopen maand?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten