woensdag 24 februari 2016

The reading challenge


Eind vorig jaar zag ik bij de boekhandel The reading challenge van Mila Levchenko. Natuurlijk wekte deze titel meteen mijn nieuwsgierigheid, want hoewel jij het boek misschien alláááng kende, was het voor mij compleet nieuw. Achterop het boek las ik: The reading challenge is de uitdaging voor alle boekliefhebbers. Toen wist ik het zeker: ik móést dit boek hebben!

In het boekje staan verschillende uitdagingen, waarvan de één een stuk makkelijker uit te voeren is dan de ander. The reading challenge heeft er - samen met mijn goede voornemen om minder boeken te kopen - zelfs voor gezorgd dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en lid ben geworden van de bibliotheek.

Een aantal van de uitdagingen:




 

 
Zoals je ziet heb ik van deze challenges slechts één boek kunnen invullen, maar in werkelijkheid staan er door het boekje heen al meer dingen geschreven hoor :) De jaar challenge (lees een boek per dag) vul ik anders in dan de bedoeling is. Ik schrijf op welk boek ik op welke datum heb gelezen, maar het is niet iedere dag een nieuw boek. Dan zou ik alleen maar heel dunne exemplaren kunnen lezen! Maar een beetje smokkelen mag best, toch?
 
Door het jaar heen zal ik updates plaatsen over hoe het mij vergaat wat The reading challenge betreft!
 
Heb jij trouwens een tip voor een auteur die ouder is dan 96? ;) Of een boek met een dier in de hoofdrol?
 
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten