woensdag 3 februari 2016

Book haul - januari!

Ik ben trots op mezelf, al is het waarschijnlijk nog wat vroeg om dat nu al te zeggen. De reden is namelijk dat ik me deze maand aan mijn goede voornemen van 2016 heb gehouden om maximaal twee boeken per maand (of één boek en één dvd) te kopen. Trots is dus misschien een te groot woord - we zijn immers pas net een maand bezig - maar het is in ieder geval een goed begin :)


Allereerst kocht ik De kleine getuige van Jodi Picoult voor maar € 1,99 bij de Kruidvat! Ik heb eerder al Het verdwenen meisje en De andere zoon van Picoult gelezen en die vond ik allebei erg goed. Ik ben dus erg benieuwd naar dit boek.

Het andere boek dat ik kocht is een boek dat ik al een tijd overal op BookTube zie. Toen ik ook nog eens zag dat het bij veel van de BookTubers die ik volg één van de favoriete boeken van 2015 is, kon ik niet meer achterblijven. Ik móést The strange and beautiful sorrows of Ava Lavender van Leslye Walton gewoon hebben.

Welk boek zou ik volgens jou zo snel mogelijk moeten lezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten