dinsdag 2 februari 2016

TBR - februari!

In januari las ik bijna het dubbele van wat ik van plan was, maar alsnog houd ik mijn TBR ook deze maand in eerste instantie op vier boeken (hoewel er vijf op de foto staan). Aangezien ik nog ga deelnemen aan een readathon zullen er namelijk sowieso alweer meer boeken bij komen. Maar goed, ik loop op de feiten vooruit :) Laten we eerst eens kijken naar wat ik in februari in ieder geval wil lezen.

 
Mijn plan was om allereerst De schuldigen van David Baldacci uit te lezen, een boek dat ik heb geleend van mijn vader. Maar tot mijn eigen grote verbazing las ik dit boek op de laatste dag van januari al uit! Ik begin dus met mijn klassieker van deze maand: Verstand en gevoel van Jane Austen. In deze omnibus zit ook Overtuiging, maar die bewaar ik voor een andere keer. Endgame - De opdracht viste ik als volgende boek uit mijn TBR jar. Aangezien ik eigenlijk niets weet over dit boek, ben ik erg benieuwd! Ook kijk ik er erg naar uit om Every day van David Levithan te lezen. Als laatste op deze TBR stapel ligt Omhulde stad van Ransom Riggs, het vervolg op De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine.
 
Het is een heel diverse stapel geworden, leuk!
 
Welke boeken wil jij deze maand lezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten