woensdag 16 september 2015

YouTube love! #3

Het is weer tijd om een aantal van mijn favoriete YouTubers met jullie te delen! Omdat 't Theehoekje inmiddels is omgetoverd tot een waar boekenblog, doop ik deze YouTube love! serie vanaf de volgende keer om tot de BookTube love! serie. BookTube is voor mij de belangrijkste plek om nieuwe boeken te ontdekken, wat zorgt voor een kleine verslaving aan het kijken van video's ;) Daar gaan we!

Whitty Novels
August wrap-up [part 2] and September TBR!, van het officiële YouTubekanaal van Whitty Novels
 
Jullie hebben Whitney van Whitty Novels al gezien in mijn Monthly favourites post van juli. Ze is superleuk, lekker gek en de intro's met haar ukulele zijn legendarisch. Door Whitney heb ik de complete Shatter me serie van Tahereh Mafi gekocht!
 
Peruse Project
Top 5 books I want to read this fall!, van het officiële YouTubekanaal van Peruse Project
 
Ook Regan van Peruse Project is lekker gek! Net als Whitney is dit op een leuke manier, want sommige BookTubers vind ik echt wat te druk. Regan heeft hier geen last van en ze heeft mij echt al een aantal goede boeken aangeraden. Momenteel ben ik al haar oude video's aan het terugkijken, echt leuk!
 
Thoughts on Tomes
 
 
Sam van Thoughts on Tomes is wat serieuzer dan Whitney en Regan, maar haar video's zijn zeker het bekijken waard. Ze heeft qua boeken dezelfde smaak als veel andere BookTubers die ik volg, maar zij persoonlijk heeft mij erg nieuwsgierig gemaakt naar de Grisha trilogie van Leigh Bardugo.
 
Kassidy Voinche
 
De allereerste BookTuber van wie ik alle video's heb teruggekeken is Kassidy Voinche. Zij is superleuk en positief en heeft een boekcollectie van heb ik jou daar: meer dan 900 boeken! Daar kunnen velen alleen van dromen :)
 
Ken jij nog leuke BookTubers die ik zeker eens moet checken? Laat het weten!
 
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten