dinsdag 29 september 2015

RYBSAT wrap up

Over iets minder dan twee uur is de Read-Your-BookShelf-A-Thon (#RYBSAT) voorbij, dus het is tijd om jullie te laten zien hoe ik het heb gedaan!


In totaal heb ik zeven boeken gelezen in de achtdaagse readathon, wat dus neerkomt op iets minder dan een boek per dag. Op mijn officiële TBR-stapel lagen zes boeken en daarvan zei ik dat ik het vrij ambitieus vond, dus ik ben echt superblij!

Op de eerste dag las ik De elite van Kiera Cass en iets meer dan de helft van Anna and the French kiss van Stephanie Perkins.
De tweede dag las ik Anna and the French kiss uit, net als Lola and the boy next door. Ook maakte ik een klein beginnetje in Isla and the happily ever after, allemaal van Stephanie Perkins.
Dag drie begon ik met het uitlezen van Isla and the happily ever after en 's avonds las ik al een paar pagina's van Het dubbelleven van Cassiel Roadnight van Jenny Valentine.
Aan het begin van de middag van de vierde dag las ik Het dubbelleven van Cassiel Roadnight uit, waarna ik begon in Vintage van Olivia Darling.
Op de vijfde en zesde dag had ik weinig tijd om te lezen en dus las ik Vintage pas op de zevende dag uit. Die avond begon ik in Geek girl van Holly Smale.
De achtste en laatste dag van de readathon heb ik Geek girl uitgelezen.

Ik had niet durven denken dat het zo goed zou gaan, het was erg leuk!

Mijn totale page count is: 2356 pagina's.

Welke boeken las jij tijdens de RYBSAT?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten