woensdag 2 september 2015

TBR - september!

Normaal gesproken vis ik pas een nieuw briefje uit mijn TBR jar als ik een boek uit heb, maar vandaag was ik zo enthousiast dat ik er alvast zes uit haalde. Daarom leek het me leuk om mijn TBR voor september met jullie te delen!


Mijn zomervakantie is pas net begonnen en ik ga deze maand dus nog op vakantie. Omdat ik alleen handbagage heb, kan ik niet al te veel boeken meenemen. Daarom is een bookazine ideaal! Ik wilde De tijd van loslaten van Kristin Hannah sowieso al meenemen en toevallig viste ik hem ook uit mijn TBR jar. Fangirl van Rainbow Rowell wil ik al heel lang lezen en nu is het eindelijk zover! Daarna is Het puttertje van Donna Tartt aan de beurt, het dikste boek dat ik heb. Van de Jil Karoly omnibus ga ik vervolgens Een man voor één nacht! lezen. In Astrid Lindgrens Pippi Langkous omnibus ben ik al begonnen, omdat dit drie korte boeken zijn met losse verhaaltjes. Zo kan ik wel wat lezen, maar loop ik niet het risico een halfgelezen boek thuis te moeten laten als ik op vakantie ga en te vergeten waar het over gaat. Als laatste is Alias Grace van Margaret Atwood aan de beurt. Ik heb nog niet eerder iets van haar gelezen, dus ik ben heel benieuwd.

Als jij bovenstaande boeken hebt gelezen, laat me dan weten wat je ervan vond!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten