dinsdag 1 september 2015

Augustus book haul!

Er is weer een maand voorbij en ook nu heb ik weer wat boeken aan mijn collectie toegevoegd. Toch heb ik me redelijk weten in te houden!


Best een bescheiden stapel vind ik zelf, helemaal als je meerekent dat er van de zeven boeken twee gratis waren (via een boekenbon en een Bladcadeau) en twee heel goedkoop (€ 3,00 en € 5,00)! Ik begin alvast bij hetgene wat onder de stapel ligt, namelijk de superleuke linnen tas van Blossom Books. Ik kocht hem in Groningen toen ik een dagje ging winkelen met mijn zus.
 
 
Door met de boeken! Bovenop ligt de graphic novel Fandemonium (The wicked + the divine #2). Na deel 1 van deze serie was ik nieuwsgierig genoeg om ook deel 2 te willen lezen. Daaronder zie je De elite (De selectie #2) van Kiera Cass. Ook van De selectie-serie heb ik het eerste deel gelezen, waarna ik benieuwd was naar het vervolg. Over De boekendief van Markus Zusak heb ik heel veel goede verhalen gehoord via BookTube en de film heb ik inmiddels gezien. Voor De bijzondere kinderen van mevrouw Peregrine heb ik nogal wat moeite moeten doen, maar ik heb hem eindelijk in huis! Ook dit boek heb ik gekocht door alle enthousiastelingen op BookTube, dus ik hoop dat het wat is ;) Olivia Darlings Vintage lijkt me een fijne chicklit. Daaronder ligt mijn nieuwe Libelle bookazine: De tijd van loslaten van Kristin Hannah. Helemaal onderop de stapel ligt Legend van Marie Lu. Wederom - ik val in herhaling - heb ik hierover gehoord op BookTube!
 
Welke van deze boeken zou ik volgens jullie als eerste moeten lezen?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten