woensdag 24 juni 2015

YouTube love! #2

In maart deelde ik al mijn favoriete BookTubers met jullie en vandaag kom ik dan eindelijk met deel 2 van deze YouTube love! serie. In plaats van me weer op een bepaald genre te richten, laat ik jullie nu allerlei verschillende favorieten zien, van beauty- tot inspiratiekanalen. Let's go!

FleurDeForce
Get ready with me: Midsummer Ball! // Ad, van het officiële YouTubekanaal van FleurDeForce
 
FleurDeForce was de allereerste beautyblogger die ik op YouTube volgde en ik ben er nooit mee opgehouden. Naast haar beautykanaal heeft ze ook een vlogkanaal, waar ze om de maand een hele maand iedere dag vlogt (snap je het nog?). Fleur is heel vrolijk en spontaan en daarmee erg leuk om naar te kijken.
 
TheGridMonster
Growing up in a mixed family // #5MFU, van het officiële YouTubekanaal van TheGridMonster
 
Oh, wat houd ik van Ingrid Nilsen. Ik vond haar via FleurDeForce en zij is zelfs nog vrolijker en sprankelender! Ook Ingrid heeft twee kanalen, waaronder een beautykanaal. Op haar TheGridMonster-kanaal doet ze momenteel een serie genaamd 5 minutes for us, waarin ze iedere week een thema behandelt. Ik vind haar heel inspirerend en leuk om te volgen!
 
TEDTalks
 
Chip Kidd: Designing books is no laughing matter. OK, it is, van het officiële YouTubekanaal van TEDTalks
 
Bijna iedereen kent inmiddels de TEDTalks wel: sprekers die in ongeveer 20 minuten hun gedachten, passies of expertise met ons delen. Een tijdje keek ik iedere dag een TEDTalk, maar daar komt het nu niet meer van. Toch kijk ik regelmatig op het kanaal om te zien of er nog iets nieuws online is gekomen dat mij interesseert. Ik vind het erg leerzaam en ik denk dat het voor velen goed is om op deze manier wat meer te horen over de meest uiteenlopende onderwerpen.
 
emmablackery
 
Ik hoorde voor het eerst van Emma Blackery toen ze in het voorprogramma stond van Charlie Simpson, afgelopen januari en februari. Naast haar zangkunsten is ze ook erg grappig! Bovenstaande video heeft echt ontzettend veel views, dus ik ben niet de enige die dat vindt :)
 
ItsWayPastMyBedTime

 
Carrie Fletcher heet de dame achter ItsWayPastMyBedTime en ze maakt video's over heel veel (heeeeel veeeeel) verschillende dingen. Ook zij kan zingen trouwens! In deze video vertelt ze eigenlijk wat ze allemaal is en doet. Een van haar video's zat in mijn monthly favourites van afgelopen maand. Ze is echt goed!
 
Kende jij deze YouTubers al? En heb je nog aanbevelingen voor mij?
 
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten