woensdag 10 juni 2015

The book colour tag - paars

Zo, het werd wel weer eens tijd voor een leuke book colour tag! Vandaag laat ik jullie mijn paarse boeken zien, gewoon omdat het zo'n mooie kleur is :)


In totaal heb ik tien paarse boeken, geen slechte score vind ik! Ik zal iets verder inzoomen om goed te laten zien welke het zijn.
 
 
Bovenop ligt Exit van Katy Regan, het enige boek van deze eerste stapel dat ik nog niet gelezen heb. Daarna zie je Ik moet je iets vertellen van Cathy Kelly - een fijn boek dat draait om geheimen. De onderste drie (of eigenlijk vier) boeken zijn van Jill Mansell, De smaak te pakken, Solo, Geknipt voor Miranda en De prins op het verkeerde paard. Stuk voor stuk lekker romantische verhalen.
 
 
De onderste helft begint met Wat spook jij uit? van Sophie Kinsella. Dat boek vind ik echt anders dan de rest van de boeken die ze onder haar pseudoniem schrijft, maar dat was eigenlijk wel verfrissend! Daaronder liggen Harry Potter and the philosopher's stone en Harry Potter and the deathly hallows van J.K. Rowling. Deze Engelse edities staan nog ongelezen in mijn kast, maar dat zal hopelijk niet lang meer duren. Daarna zie je Veronica Roths Insurgent, een geweldig boek! Helemaal onderop ligt Will Grayson, Will Grayson van John Green en David Levithan. Ik heb het nog niet gelezen, maar ik ben er wel heel nieuwsgierig naar.
 
Welke van de bovenstaande heb jij al gelezen?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten