maandag 1 juni 2015

Monthly favourites: mei!

Er is weer een maand voorbij, dus dat betekent een nieuwe Monthly favourites!

YouTubevideo
Carrie Fletcher - Keep up with my love, van het officiƫle YouTubekanaal van Carrie Fletcher. Echt een heel mooi nummer en heel ingetogen gezongen. Jean raadde deze video aan en ik ben blij dat ik hem gekeken heb!
 
Boek
 Veronica Roth - Allegiant. Wat een pijnlijk maar passend einde van deze geweldige trilogie.
 
Lied
Kelly Clarkson - What doesn't kill you, van het officiĆ«le YouTubekanaal van VEVO Kelly Clarkson. Deze maand kreeg ik erg slecht nieuws waardoor ik er behoorlijk doorheen zit. Dit nummer zorgt ervoor dat ik toch nog een beetje positief kan blijven.
 
 Film
The maze runner. De film vond ik erg mooi en anders dan anders! Toch weet ik niet goed of ik naar aanleiding daarvan ook de boeken wil lezen. Wat vind jij?
 
 Quote
Deze quote helpt mij ook om te zien dat het nu even niet goed gaat, maar dat ook hier wel weer een oplossing voor is.
 
Foto/afbeelding
Deze poster van Eleanor & Park is een illustratie van Simini Blocker en is precies hoe ik me de personages van Rainbow Rowell voorstel.
 
Twitteraccount
Lars van der Werf, de schrijver van Versjes van Lars, heeft altijd leuke tweets over zijn (nacht)leven!
 
Wat waren jouw favorieten van deze maand?
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten