woensdag 17 juni 2015

Mooie covers #1

Ik weet wat ze zeggen: don't judge a book by it's cover. Maar sommige boeken zijn zó mooi, dat ik ze toch echt vanwege hun cover oppak!

Jean van Jean Bookishthoughts heeft al een paar video's gemaakt (waaronder deze) waarin ze mooie boeken laat zien. Vandaag wil ik jullie mijn mooiste boeken laten zien!

Eleanor & Park van Rainbow Rowell heeft een heel simpele en lieve cover. Door het simpele spreekt hij mij denk ik des te meer aan.
 
 
 
10 haltes van Jenny Valentine heeft een geweldige cover, zeker voor een anglofiel als ik! Daarnaast versterkt de illustratie ook duidelijk de titel, wat ik ook echt een pluspunt vind.
 
 
 
The shock of the fall van Nathan Filer zag ik al op Gatwick Airport in Londen afgelopen februari, maar ik heb hem pas thuis besteld. Ik heb er nauwelijks woorden voor hoe mooi ik deze cover vind! De recensie van dit boek verschijnt binnenkort op 't Theehoekje.
 
 
 
Ik wist het van Chantal van Gastel zit nog steeds in mijn TBR jar, maar ik hoop dat dat niet lang meer zal duren! Ik ben geen groot fan van mensen op covers, maar de vrouw op deze foto valt nauwelijks op achter de prachtige vlinder en bloem. De foto is daarnaast ook heel 'echt' gemaakt, met de afgebladderde nagellak.
 
 
 
En last but not least: Harry Potter and the order of the phoenix van J.K. Rowling. Zullen we allemaal een momentje stil zijn? Alle covers in deze serie van Bloomsbury zijn supermooi, maar ik moest er van mezelf eentje kiezen. Dit is toch echt wel mijn favoriet!
 
Welke cover vind jij het mooist?
 
x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten