zaterdag 15 november 2014

Verslaafd aan... Jill Mansell!

Nou ja, aan haar boeken dan. Tijdens mijn herstel van de operatie die ik in september heb gehad, kocht ik via Marktplaats flink wat boeken van deze Britse chicklitschrijfster (voor een prikkie!) en ik ben hard op weg om ze allemaal uit te lezen.

Ik had al wat boeken van haar gelezen, daarom wist ik zeker dat ik ook deze boeken weer geweldig zou vinden. Het is eigenlijk hetzelfde als met de schrijfster Sophie Kinsella (die ook boeken heeft geschreven onder haar eigen naam, Madeleine Wickham). Bij beide schrijfsters lees ik de flaptekst niet eens meer!

 
Hoewel ik af en toe boeken in het Engels lees, zijn alle boeken die ik van Jill heb gekocht in het Nederlands.

Uitgelezen boeken:
- Solo (1991, originele titel: Solo)
- Hals over kop (1998, originele titel: Head over heals)
- Gemengd dubbel (1998, originele titel: Mixed doubles trilogy)
- Geknipt voor Miranda (1999, originele titel: Miranda's big mistake)
- Millies flirt (2001, originele titel: Millie's fling)
- De prins op het verkeerde paard (2003, originele titel: Falling for you)
- En de minnaar is (2006, originele titel: Making your mind up)
- Ondersteboven (2007, originele titel: Thinking of you)
- Versier me dan (2010, originele titel: Take a chance on me)
- De smaak te pakken (2011, originele titel: To the moon and back)

Het boek dat ik nu lees:
- Geluk in het spel (2000, originele titel: Good at games)

Nog te lezen boeken:
- Schot in de roos (2004, originele titel: The one you really want)
- Scherven brengen geluk (2008, originele titel: An offer you can't refuse)
- Huisje boompje feestje (2013, originele titel: Don't want to miss a thing)

Het zijn stuk voor stuk heel fijne boeken om te lezen. Jill heeft nog meer boeken geschreven, de titels vind je hier!

Heb jij ook een schrijver/schrijfster aan wie je compleet verslaafd bent? Let me know!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten