zondag 30 november 2014

Ups & downs 18

Daar gaan we weer!

+ Ik heb een huis!
+ Ik leer van alles over klussen, best handig als je alleen woont.
+ De huisarts nam mij serieus naar aanleiding van aanhoudende zorgen als gevolg van mijn operatie in september.
+ Mijn broer is zo lief en enthousiast over mijn huis!
+ We hebben een heel leuke Sinterklaasavond gehad met het gezin, wat was het gezellig :)
+ Ik heb weer een uur extra per dag gewerkt, het opbouwen gaat langzaam vooruit.
+ Als mijn nieuwe huis helemaal klaar is, dan krijg ik de kat van mijn broer!

- Ik houd klachten als gevolg van de operatie, hoewel deze al 2,5 maand geleden is.
- Vanmiddag dacht ik: 'Ik ben ècht toe aan weekend', waarna ik me realiseerde dat het weekend is (en dat het weekend al bijna voorbij is).
- Het klussen gaat me niet in de koude kleren zitten. (Stress! Zere rug! Zere schouders!)

De laatstgenoemde down bracht me bij de volgende quote die ook in mijn monthly favourites van deze maand staat:


Want ik heb eindelijk een huis, hoe geweldig is dat?!

Tot volgende week :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten