zondag 16 november 2014

Ups & downs 16

Let's go!

+ Gisteren ben ik (24) met mijn broer (28) naar de Sinterklaasintocht geweest (jeugdsentiment jongens!)
+ Ook heb ik de intocht op televisie trouw gekeken, net als ieder jaar.
+ Ik heb weer wat verkocht via Marktplaats, terwijl ik eigenlijk de hoop al had opgegeven en de hele boel naar de kringloopwinkel wilde brengen.
+ Ik heb The fault in our stars besteld (de dvd, het boek heb ik al gelezen).
+ Ook heb ik de dvd besteld van The perks of being a wallflower (ook dat boek heb ik gelezen, de originele Engelse versie).
+ Ik heb weer twee boeken gelezen (ik zit in een Jill Mansell flow)!
+ Er is een brief gekomen van het ziekenhuis met een nieuwe afspraak (wel pas voor 19 december, maar toch!)
+ Het was heel gezellig gisteravond bij mijn broer en schoonzusje.
+ In januari ga ik eindelijk weer eens een dagje doorbrengen met mijn oudste broer!
+ Ik heb duidelijkheid gekregen op mijn werk: ik hoef niet meer naar Antwerpen :)

- Ik kan er zo ontzettend boos en verdrietig van worden dat een paar volwassenen het voor onschuldige kinderen willen verpesten. Prima dat je een andere mening hebt, maar zadel die kleintjes niet met jouw problemen op.
- Deze week heb ik iets vergeten in de trein en dat 'iets' was niet van mij, maar van een collega...
- Ik werkte deze week wederom vijftig procent, wat betekent dat ik niet heb opgebouwd.

See you next week!

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten