zondag 2 november 2014

Ups & downs 14

Het is weer zondag en dat betekent een nieuwe ups & downs!

+ Gisteren kocht ik bij The Body Shop een pakket van EUR 23,00 en ik hoefde slechts EUR 1,50 (!!!) te betalen vanwege verschillende kortingen!
+ Ik heb met mijn beste vriendin afgesproken om volgende week te gaan shoppen bij de Primark.
+ Ik heb een ontzettend gezellige avond gehad bij mijn broer en zijn vrouw.
+ Het gaat lekker met het boeken lezen! Laat me weten of je een blog wilt over mijn recent gelezen boeken.
+ Deze week heb ik mijn garderobe uitgespit en kleding op Marktplaats gezet, fijn gevoel!
+ Mijn fiets is winterproof.

- Mijn voornemen om op een tweede date te gaan en niet te laten merken dat ik eigenlijk niet meer wil is mislukt...
- Mijn mooie, glazen lamp is in stukken gebroken :(
- Wederom is er een huis aan mijn neus voorbij gegaan tijdens een bezichtiging.

See you next time!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten