zondag 23 november 2014

Ups & downs 17

Another week, another ups & downs!

+ Ik heb misschien (waarschijnlijk) een huisje!
+ Gisteren heb ik een ontzettend leuke high tea gehad (ooooh, wat was het lekker en ooooh, wat was het veel).
+ Een kastje dat ik heel graag wilde voor mijn nieuwe huis was precies nu twintig euro afgeprijsd, wat een timing!
+ Als ik helemaal gesetteld ben, dan heb ik waarschijnlijk ook al een huisdier (nog niet helemaal zeker though).
+ Deze week heb ik weer meer uren gewerkt dan de vorige week.
+ Ik heb de ballen gehad om te zeggen wat ik wilde en dat pakte helemaal niet zo verkeerd uit :)

- Ik moet echt leren me niet zo veel aan te trekken van de momenten waarop ik iets onhandigs doe, zonder dat zo te bedoelen en waarschijnlijk zelfs zonder dat de ander het vervelend vindt. (Jeetje, de stress!)
- Degenen die ook om hun mening werden gevraagd toen ik de ballen had om eerlijk te zijn, zeiden achteraf het met mij eens te zijn, maar hielden op het moment zelf hun mond.
- Als ik bedenk hoeveel geld de inrichting van mijn huis gaat kosten, dan breekt het zweet me aan alle kanten uit (hoewel ik hier natuurlijk voor gespaard heb)...

Dat was 'm alweer! Hoe was jouw week?

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten