zondag 9 november 2014

Ups & downs 15

+ Deze week hebben we met het werk een bezoek gebracht aan een van onze projecten, wat echt heel leuk was!
+ Na het werkbezoek zijn we heerlijk uit eten geweest. 
+ Samen met mijn beste vriendin heb ik lekker geshopt!
+ Ik ben naar de bioscoop geweest (Pak van mijn hart) met mijn schoonzusje en daarna zijn we nog de stad in geweest, supergezellig!
+ Ik maak me minder zorgen over een paar mensen die dichtbij staan
+ Verkopen van kleding via Marktplaats is echt ideaal!
+ Ik heb seizoen 2 van Homeland afgekeken
+ Ik heb heel goede gesprekken gehad met mijn beste vriendin, met mijn schoonzusje en met mijn vader

- Er werd gevochten voor mijn huis, dus moest ik 's nachts de politie bellen
- Deze week kwamen er geen betaalbare woningen online voor mij
- Ik ben een beetje down door het langzame herstel van de operatie (het gaat momenteel helemaal niet vooruit)

Wat veel ups deze week! 

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten