woensdag 5 november 2014

My guilty pleasure...

Ik ben er altijd gênant vroeg mee, omdat ik er belachelijk blij van word: het kopen van een agenda! Ik heb mijn nieuwe voor 2015 dan ook al een paar weken in huis.

Hopelijk wordt 2015 inderdaad mijn favoriete jaar!
 
 
Is hij niet leuk? Ik heb zelfs een telefoonhoesje dat matcht... Jep, that's me! Ik vind de agenda er vrolijk uitzien en het formaat is ideaal om overal mee naar toe te nemen, wel zo handig. Nog leuker: hij kost maar EUR 4,95! Ik heb eigenlijk altijd agenda's van de Hema, maar voor 2014 kocht ik er een bij de Action. Epic fail, want die is gigantisch vergeleken bij deze.
 
Ik ben dus helemaal happy met mijn nieuwe agenda voor het nieuwe jaar! Wat ik nog wel het allerleukst vind is het invullen van alle verjaardagen en trouwdagen (zielig, ik weet het). Daar kijk ik altijd erg naar uit en ik baal er ontzettend van als ik een schrijffout maak. Ik schrijf ook altijd in dezelfde kleur in mijn agenda om de boel netjes te houden. Je bent een perfectionist of je bent het niet!
 
Zijn jullie ook zo abnormaal enthousiast over agenda's of ben ik de enige weirdo hier?
 
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten