zondag 30 november 2014

Monthly favourites: november!

Jemig, waar is de tijd gebleven? Ik voel me net een oud wijf als ik me dat afvraag, maar november is echt voorbij gevlogen! Ik heb weer wat favorieten voor jullie verzameld deze maand, dus kijk gauw verder.

YouTubevideo
Charlotte Campbell - Streets of London, van het officiĆ«le YouTubekanaal van Charlotte Campbell (Ik zag haar in Londen optreden afgelopen mei, vlakbij the London eye. Ze is heel goed! En ik houd van Londen, dus dit nummer past helemaal bij mij)
 
Boek
Jill Mansell - Scherven brengen geluk (Ik heb deze maand alleen maar boeken van Jill gelezen, heerlijk!)
 
Lied
Blackwell - SOS (live sessions), van het officiĆ«le YouTubekanaal van Blackwell
 
 Film
The perks of being a wallflower (Het boek kocht ik afgelopen mei in Londen, dus de film wilde ik zeker zien!)
 
 Quote
Een goede quote die ik de komende weken zeker in mijn achterhoofd moet houden
 
Kledingstuk

Ik kon gewoon niet kiezen, dus dan show ik beide paren. Zijn ze niet leuk? (Gekocht bij Primark!)
 
Make-up
Benefit - Gimme brow (Ik heb de lichte variant)
 
 Verzorging
The Body Shop - Argan oil body butter
 
Eten
Deze lasagne smaakt heel lekker en is niet moeilijk te maken!
 
Drankje
Heel lekkere thee die je zowel met water aan kunt maken als met half water en half melk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten