zondag 29 maart 2015

Ups & downs 31

Hoewel het eerder herfst lijkt is vandaag toch echt de zomertijd ingegaan. Hoe fijn is dat?! Die zomertijd bedoel ik hè, dat herfstige weer mag wat mij betreft wel achterwege blijven ;) Goed, tijd voor weer een update van mijn week in de vorm van een nieuwe ups & downs.

+ Het is 20.00 uur en het is gewoon nog licht!
+ Afgelopen maandag ging ik samen met mijn zus naar Nick en Simon en dat was erg leuk en gezellig.
+ Via de mail heb ik een collega beter leren kennen, wat erg leuk is! Zij heeft mijn werkzaamheden in Antwerpen overgenomen, dus het is leuk om wat meer over haar te weten te komen op deze manier :)
+ Ik heb mijn belastingaangifte verzonden (niet heel sexy, maar wel heel fijn).
+ Ik heb dit weekend drie goede films gekeken.
+ Ik heb Divergent uitgelezen, zoals je misschien wel hebt meegekregen via Twitter. (Couldn't shut up about it...)
+ Vannacht heb ik echt héérlijk geslapen.
+ Ondanks het slechte weer heb ik me vandaag prima vermaakt :)
+ Ik heb van de woningstichting voor € 25,= aan bloemenbonnen gekregen als goedmakertje.
+ Ik heb deze week twee keer gezellig met mijn broer gebeld.
+ Gisteren was ik voor 12.00 uur al naar de sportschool geweest en ook had ik mijn hele huis toen al schoongemaakt.


- Donderdagavond had ik enorme migraine waardoor ik al om 19.45 uur in bed lag (maar ik heb niet overgegeven).
- Ik heb ongelooflijke tegenzin om morgen te gaan werken (maar het zijn maar vijf dagen waarna drie dagen weekend volgen).
- Deze week heb ik niet zo heel goed gesport (maar ik heb besloten dat de aankomende week weer goed op te pakken!).

Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten