zondag 15 maart 2015

Ups & downs 29

We zijn alweer halverwege maart en hoewel ik weet dat ik als een oud wijf klink als ik dit zeg, doe ik het toch: waar blijft de tijd? Het is in ieder geval weer zondag en dat betekent dat ik jullie weer op de hoogte breng van mijn week!

+ Het ging best goed bij de stepsles, ondanks dat ik even niet was geweest vanwege griep.
+ Ik heb me ontzettend goed aan mijn to-do list gehouden deze week.
+ Ik stond deze week iedere dag een half uur eerder op om te beginnen met mindfulness.
+ Ik merk dat ik (door de mindfulness?) minder moe ben en dus minder slaap nodig heb.
+ Van donderdag op vrijdag sliep ik slechts vier uur en een kwartier en toch heb ik daar geen last van gehad op het werk.
+ Ik heb een leuke cadeaubox samengesteld met onder andere een Engels Jip & Janneke boek voor iemand die ik ontzettend bewonder en die een baby krijgt.
+ Vandaag reisde ik gratis met de trein, omdat ik het Boekenweekgeschenk bij me had.
+ Het was erg gezellig bij mijn vader en stiefmoeder.
+ Het was een aantal dagen heerlijk weer tijdens mijn middagpauze!
+ Ik heb live naar een goed interview met Will Simpson van Brigade en More Dangerous Animal kunnen luisteren op Sine FM.
+ Op een na hebben alle booktubers uit mijn laatste post mijn tweet over die post 'gefavoriet' op Twitter, hoe gaaf is dat?
+ Vrijdagavond heb ik mijn Engels geoefend door heerlijk te schrijven.
+ Ik heb het derde seizoen van Homeland eindelijk afgekeken!


- Twee meiden die ik helemaal niet ken zeiden net iets te hard tegen elkaar dat ik er 'echt niet uitzie'. En bedankt...
- Een collega van mij heeft vermoeidheidsverschijnselen vanwege het werk en dat maakt me ontzettend boos (niet vanwege haar, maar vanwege het werk), want zij is de derde in dezelfde functie die uitvalt.

Ik kan eerlijk waar geen derde down bedenken en ik pas ervoor om te moeten graven in negativiteit. Ik houd het dus lekker bij twee :)

Hoe was jouw week?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten