zondag 1 maart 2015

Ups & downs 27

Dit was een laaaange week, maar des te meer ruimte voor ups (& downs)!

+ Ik heb deze week heel veel posts geschreven!
+ Mijn broer en zijn vriendin hebben gisteren mijn kat weer teruggebracht.
+ Deze week had ik heel veel tijd om lekker te lezen.
+ Een van mijn collega's stuurde mij heel lieve berichtjes.
+ 't Theehoekje heeft nu ook een Twitteraccount!
+ Ik vond net een video op YouTube van het volledige concert van Charlie Simpson (in Londen, niet in Brighton waar ik bij was), dus kon ik de show nog een keer meemaken :)
+ Voor het eerst sinds tijden heb ik deze week weer geschreven.
+ Ik heb eindelijk Homeland weer opgepakt en ben nu al halverwege seizoen 3.
+ Deze week heb ik de hele week (tot gisteren) niemand gezien, waardoor ik veel tijd heb gehad om na te denken.
+ Ik ben begonnen met mindfulness.
+ Deze week maakte ik kennis met mijn nieuwe huisarts en ze lijkt me best aardig.

- Ik heb deze hele week met griep thuis gezeten.
- Griep hebben als je alleen woont is verre van ideaal, omdat je zelf alsnog alles moet doen...
- Ondanks dat ik veel tijd had om na te denken vond ik het toch niet zo leuk om helemaal alleen te zijn.

Toch niet zoveel ups als ik had gedacht, maar al met al wel een goede week. Nu nog van de griep af!

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten