zondag 1 maart 2015

Monthly favourites: februari!

Februari is alweer voorbij :( Dit was de maand waar ik het meeste naar uitkeek dit jaar. Toch jammer om te weten dat mijn hoogtepunt van dit jaar waarschijnlijk al achter me ligt, terwijl het pas 1 maart is! Zie hier mijn favorieten van februari, de beste maand van 2015 ;)

YouTubevideo
Sophie Eggleton interviewt Charlie Simpson, van het officiële YouTubekanaal van Sophie Eggleton. Een heel goed interview met verrassende vragen, eens iets anders dan anders. En een leuk einde!
 
Boek
Fleur De Force - The glam guide (mijn review vind je hier!)
 
Lied
Mijn favoriete nummer van deze maand is Highs & Lows van Blackwell! Andrew Balkwill van Blackwell stond in het voorprogramma van Charlie Simpson tijdens zijn akoestische tour aan het begin van deze maand en daar heeft hij veel nieuwe fans gekregen. Blackwell is echt heel goed, dus kijk zeker even op hun Soundcloudpagina! Hier vind je niet alleen Highs & Lows, maar ook een hele hoop andere nummers.
 
 Film
Ik heb deze maand twee films gekeken, maar beide vond ik matig. Ik sla deze dus even over :) Volgende maand beter!
 
 Quote
Dit probeer ik mezelf aan te leren in plaats van me steeds druk te maken over wat anderen ervan zouden vinden als ik mijn dromen zou volgen.
 
Kledingstuk
Tja, ik kon niet kiezen, dus dan alles maar! Dit is de merchandise die ik heb gekocht bij de show van Charlie Simpson: een vest + twee shirts van Charlie en een cd + een shirt van Blackwell. Goede buit! Vooral het vest van Charlie Simpson en het shirt van Blackwell heb ik veel aan gehad tijdens het ziek zijn, ideale relaxkleren :)
 
Make-up
Een goedkope versie van de beautyblender, deze kocht ik bij de H&M in Brighton.
 
 Verzorging
Garnier - Micellair reinigingswater (Cynthia van Miss Lipgloss had het hierover en het is heel fijn spul).
 
Eten
Dit was het voorgerecht (!) van mijn ontbijt in Brighton, superrrrlekker kan ik wel zeggen. The Neo is misschien wel het beste hotel waar ik ooit ben geweest, zeker een aanrader als je eens naar Brighton wilt.
 
Drankje
Eén van mijn gezonde ontbijtjes om van die vervelende griep af te komen met daarbij een overheerlijk versgeperst sapje van de Lidl. Dit is de variant met ananas en meloen, jammm!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten