dinsdag 24 maart 2015

Boekenweek book haul!


Ik heb lang getwijfeld of ik deze post wel of niet zou schrijven, maar ik heb uiteindelijk besloten de boeken die ik in de Boekenweek heb gekocht met jullie te delen! Reden voor mijn terughoudendheid is dat ik echt een beschamend groot aantal boeken heb gekocht, helemaal als je deze tweet hebt gelezen... Aangezien mijn favoriete Booktube-video's book hauls zijn, kon ik jullie dit plezier niet onthouden :)

 
Op zaterdag 7 maart ging ik naar Waanders In de Broeren in Zwolle. In eerste instantie zou ik een boek kopen, waarna ik al terugkrabbelde en tegen mezelf zei dat ik de Engelse boeken van Harry Potter mocht kopen. Tja, die hadden ze niet allemaal en ik vond ook 'een paar' andere leuke boeken. Uiteindelijk dus niet alleen Harry Potter boeken, maar wel zeven boeken waar ik héél blij mee ben!
1. Manon Uphoff - De blauwe muze.
2. Jen Campbell - Weird things customers say in bookshops (volgt in Books read by me - maart).
3. Pieter Steinz - Waanzin in de wereldliteratuur (volgt in Books read by me - maart).
4. J.K. Rowling - Harry Potter and the philosopher's stone.
5. J.K. Rowling - Harry Potter and the prisoner of Azkaban.
6. Veronica Roth - Divergent (lees ik op dit moment).
7. Veronica Roth - Allegiant.
 

Tja, en toen ging ik op maandag 9 maart nog verder de mist in met mijn een-boek-beleid. Ik wandelde binnen bij boekhandel Praamstra in Deventer en zag daar opnieuw het boek van Arnon Grunberg dat je ook hierboven ziet. Ik had hem al gezien in Waanders In de Broeren, maar toen had ik me nog weten te beheersen. Deze keer niet...
1. Lewis Carroll - Alice's adventures in Wonderland.
2. Lewis Carroll - Through the looking glass and what Alice found there.
3. Arnon Grunberg - Het bestand.
 
 
Alsof het allemaal al niet erg genoeg was met mijn boek-koopgedrag (in de week voorafgaand aan de Boekenweek kocht ik ook al wat boeken...) liep ik op zaterdag 14 maart opnieuw Waanders In de Broeren binnen, ditmaal slechts om een boek te kopen dat ik cadeau ging geven, hoewel het ook op mijn eigen verlanglijstje staat. Dat boek zie je niet op bovenstaande foto, want het is inmiddels aangekomen in Londen :) Omdat de boeken die wel op de foto staan onderdeel uitmaken van twee series die ik een week eerder kocht, kon ik me niet bedwingen. Alweer...
1. J.K. Rowling - Harry Potter and the chamber of secrets.
2. J.K. Rowling - Harry Potter and the goblet of fire.
3. Veronica Roth - Insurgent.
 
En ja, je hebt het goed gezien: ik heb nu dus drie (!!!) keer het Boekenweekgeschenk van Dimitri Verhulst - De zomer hou je ook niet tegen. Ik kan er dus twee cadeau geven :)
 
Ben jij ook zo goed geslaagd in de Boekenweek? Ik ben erg benieuwd welke boeken jij hebt gekocht!
 
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten