vrijdag 6 maart 2015

Boekenweek 2015!

Morgen is het weer zover: de Boekenweek begint! Omdat ik in februari schrikbarend veel boeken heb gekocht - dat is niet gelogen, ik durf niet eens te kijken hoeveel boeken het zijn - mag ik deze maand niet al te gek doen van mezelf. Toch is dat met de Boekenweek makkelijker gezegd dan gedaan!

Morgen ben ik toevallig in Zwolle, waar de prachtige boekenwinkel Waanders in de Broeren is. Daar moet ik natuurlijk heen! Toen ik nog in Zwolle woonde kwam ik er regelmatig, maar sinds ik in Zutphen woon ben ik niet meer in de binnenstad van mijn oude woonplaats geweest. Hoog tijd voor een bezoekje dus en wat is een beter moment dan in de week van het boek? Precies!

Het is standaard ontzettend druk bij Waanders - niet alleen vanwege de boeken, maar ook vanwege de prachtige locatie - dus ik ben heel benieuwd hoe het morgen zal zijn. Het is trouwens geen drukte waar je je aan stoort. De winkel is zo opgezet dat je niet eens merkt hoeveel mensen er zijn.

Ik denk dat ik mijn geld ga uitgeven aan de Engelse Harry Potter boeken. Ik ben er namelijk net achter gekomen dat de Engelse versie die ik in de kast heb staan eigenlijk de Amerikaanse vertaling is. En dat vind ik heel jammer! Hopelijk kan ik mijn boeken nog verkopen :)

Ga jij nog op boekenjacht in deze fantastische week voor boekenliefhebbers? Welke boeken heb je op je verlanglijstje staan?

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten