dinsdag 31 maart 2015

Monthly favourites: maart!

Het is de laatste dag van maart en dat betekent een nieuwe monthly favourites!

YouTubevideo
Stressed out? Tips for relaxing & letting go, van het officiële YouTubekanaal van Ingrid Nilsen. Perfect voor mij nu ik zelf bezig ben met mindfulness en ontstressen.
 
Boek
John Green - Looking for Alaska (Moeilijke keuze, want ik las heel veel goede boeken deze maand!)
 
Lied
The Script - Flares, video van een fanaccount (Het officiële kanaal van de band vind je hier. Helaas kon ik geen officiële versie van het nummer vinden, vandaar deze video.)
 
 Film
Divergent (Het boek was ook echt supergoed!)
 
 Quote
Deze quote vond ik in een boek dat ik op dit moment aan het lezen ben: Heartful leven, mindful werken - balans in je leven in 7 stappen van David Dewulf.
 
Kledingstuk
Dit rokje van C&A is heel mooi rood (al lijkt hij dat niet op de foto) en zit ontzettend fijn!
 
Make-up
Essence - quattro eyeshadow in de kleur 05 to die for
 
 Verzorging
Kruidvat - nachtcrème sensitive met aloë vera (de dag- en oogcrème had ik al).
 
Eten
Een heerlijke baguette van de Lidl met cottage cheese, gerookte zalm en honingmosterddressing, smullen!
 
Drankje
Dit drankje kocht ik bij de AH to go in Deventer en hoewel het eerst even wennen was (de smaak is wat apart) vond ik hem echt heel lekker. Zeker voor herhaling vatbaar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten