zondag 15 februari 2015

Ups & downs 25

Nummer 25 alweer :)

+ Mijn beste vriendin heeft een baan, hoe leuk!
+ Deze week trakteerde ik mezelf op een nieuw boek en een nieuwe cd.
+ Mijn oudste broer zei iets tegen mij waarvan hij waarschijnlijk niet eens weet hoe lief dat was.
+ Mijn jongste broer liet weer eens zien hoe je een grote broer uithangt.
+ Mijn beste vriendin en ik hebben onze traditie weer eer aan gedaan door overheerlijke spareribs te eten.
+ Vandaag heb ik lekker met mijn kleinste nichtje geknuffeld, wat een schatje!
+ Ik heb dit weekend mijn hele familie weer gezien :)
+ Deze week heb ik drie keer gesport, oh yeah.

- Een mes in je rug krijgen van je leidinggevende is nooit leuk, laat ik het daar op houden.
- Ik heb maar een dag weekend gehad (vrijwillig hoor) en dat vind ik nu toch een beetje jammer.
- Mijn kat is uit logeren en da's helemaal niet zo gezellig.

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten