zondag 1 februari 2015

Ups & downs 23

Heerlijk, drie posts op een dag. Ik zit lekker in het ritme :)

+ Ik besef meer en meer hoe goed de band tussen mijn broer en mij is.
+ Deze week heb ik drie keer gesport!
+ Mijn weekendje Brighton komt nu wel heel dichtbij, eeeeek :D
+ Gisteren ben ik gezellig bij mijn vader en stiefmoeder geweest, waar mijn oom ook nog op visite kwam.
+ Bij Starbucks schreven ze mijn naam goed!
+ Van de VVV-bonnen die ik kreeg bij mijn housewarming heb ik een nieuwe cd-speler gekocht. (Ja, ik draai inderdaad nog 'ouderwetse' cd's, fijn!)
+ Ik ben niet onderuit gegaan met de gladheid, hoera!
+ Ik heb me - op twee dingetjes na - helemaal gehouden aan mijn weekplanning.
+ Vandaag heb ik uitgeslapen tot 11.15 uur.
+ Op het werk kreeg ik een héél leuke opdracht, die me nog meer deed beseffen dat ik meer met mijn Engelse certificaten wil doen.
+ Ik heb een tafel gereserveerd om woensdag uit eten te gaan met mijn vader en stiefmoeder, omdat ik vanwege mijn weekendje weg niet bij mijn vaders verjaardag kan zijn.
+ Ik heb een familiedag geïnitieerd!

- Ik heb het idee dat een bepaalde persoon mij aan het testen is en daar ben ik niet echt van gediend.
- Met een privéberichtje op Twitter heb ik misschien een heel domme fout gemaakt en daar blijf ik maar over malen.

Ik kan gewoon serieus geen derde 'down' bedenken, dus dan laten we die lekker zitten! Positiviteit genoeg blijkbaar :)

x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten